Zaalcapaciteit en prijzen

Zaalcapaciteit

De zaalcapaciteit is 130 personen inclusief personeel.

Zaalhuur

De Gasthuiskapel wordt geëxploiteerd door de Stichting Exploitatie Gasthuiskapel waarvan bestuur en medewerkers zich geheel op basis van vrijwilligheid inzetten om uw bijeenkomsten naar wens te laten verlopen. Basisuitgangspunt daarbij is dat u de ruimte beschikbaar wordt gesteld op basis van te maken afspraken en u in principe zelf invulling kunt geven aan uw evenement. Uiteraard hanteren wij daarbij een aantal spelregels, waarover wij in een intakegesprek nadere afspraken maken. Omdat De Gasthuiskapel geen winstoogmerk heeft hanteren wij zeer gunstige verhuurtarieven. Kijkt u zelf maar!

De Gasthuiskapel kent drie verhuurcategorieën:

I. Voor culturele en maatschappelijke bijeenkomsten is het dagtarief of deel daarvan €  250,-.

II. Voor particuliere bijeenkomsten hanteren wij €  400,- per dag of deel daarvan.

III. Uw zakelijke bijeenkomsten kost €  600,- voor het eerste dagdeel en € 400,- voor de rest van de dag.

De tarieven zijn inclusief gebruik meubilair, glaswerk, koffie- en theeservies en keukenapparatuur. Op basis van afspraken wordt de zaal in hoofdlijnen klaargezet, inclusief aankleding statafels etc. Niet inbegrepen zijn: BHV, operating en verschuldigde rechten (BUMA etc.).

Nader af te spreken dienstverlening

extra zaalvoorbereiding, schoonmaken**, barbediening**, BHV en operating € 25 p/uur
podium € 2,- p/m2
balletvloer € 1,50 p/m2
gebruik orgel € 100,-
gebruik vleugel € 50,-
stemmen vleugel € 60,-
diner- en buffettafels aangekleed € 4,50 p/st.
consumpties nacalculatie
bloemen etc. op aanvraag

** slechts  in beperkte omvang mogelijk

Consumpties

zelfbediening per
koffie 80 koppen € 40,00 ketel
koffie 40 koppen € 25,00 ketel
thee/koffie 12 koppen € 8,00 thermoskan
overig inkoop + 50%

Voor nadere informatie over begeleiding en faciliteiten neemt u contact op met de beheerders, mevrouw Marjan Burg of de heer Kees Vugts, op telefoonnummer 06-11142191.

Zaalindeling

De Gasthuiskapel beschikt over diverse meubilair en installaties. Deze kunnen zeer flexibel worden opgesteld en ingezet. Hieronder vindt u een overzicht van ons belangrijkste deel aan inventaris.

130                       Stoelen
6                           Vergadertafels
13                         Buffettafels
8                           Statafels (diameter: 90 centimeter)
7                            Terrastafels (diameter: 90 centimeter)
1                            Mengpaneel
4                           Speakers (actief)
1                            Monitorspeaker
3                           Zender microfoons
1                           Beamer 3000 lumen
1                           Projectiescherm
12                         Podiumdelen 100 x 100 x 22 (lxbxh)
1                           Bar (verplaatsbaar) 200 x 60 (lxb)

Voor afstemming van de door u gewenste zaalindeling kunt u de plattegrond downloaden en uw eigen zaalindeling maken. Deze kunt u sturen naar info@gasthuiskapel.nl.

De perfecte aankleding van uw bijeenkomst

Mocht het meubilair en de apparatuur van de Gasthuiskapel niet volstaan dan is het zeer zeker mogelijk om de kapel in te laten richten door een andere partij. De Gasthuiskapel werkt samen met verschillende bedrijven in de regio en kan u vrijblijvend adviseren. Mocht u een eigen partij willen inschakelen dan is dat vanzelfsprekend ook mogelijk.

Bommelsch verhuur

Een verzorgde lunch of diner in de kapel:

Voor het verzorgen van een lunch, diner of hapjes tijdens een bijeenkomst adviseren wij u graag. Wij werken samen met gerenommeerde cateraars uit de omgeving en ook uw eigen cateraar is van harte welkom.

Voor meer informatie hierover kunt u het beste contact opnemen met de beheerders, mevrouw Marjan Burg of de heer Kees Vugts, op telefoonnummer 06-11142191.

Bediening:

De vrijwilligers van de Gasthuiskapel zullen er alles aan doen om uw bijeenkomst tot een succes te maken. Het uitserveren van de koffie en thee en de overige drankjes in de verhuurcategorie I doen wij in overleg graag voor u.  In de andere gevallen regelt u dat met uw cateraar.